Hallå Hallå Jesus här!!!!

(Anders Nyberg)

 

Började resan med 7 timmar på buss, satt ganska långt bak :\ det var ganska tråkigt så jag somnade. Vaknade till Sunes Jul, som varade i 4 timmar....

Vi stannade på en rastplats med en jättestor dalahäst! :D Stannade i 45 minuter. efter det fortsatte Sunes Jul....

Framme ca 16:30. bar åra grejer till våra rum :P Assar och Olle slogs om galgarna i garderoben. Assar tog den breda sängen....

När vi bäddat så gick vi ner till matsalen och åt middag. Sen chillade vi i sofforna bredvid matsalen tills det var dags för lagindelning inför äventyrsdagen!! Jag var i lag 15, vi fick ett uppdrag vi fick 5 bilder på platser nära matsalen. På varje plats fanns det en bokstav som vi skulle lägga ihop till ett ord. Mitt lag var snabbast till startpunkten och med ett extremt bra teamwork så sprang vi vårt lag till segern!!!!!!!

Alla lag fick en skoväska per person. :P Efter det var det disco och det var jättevarmt och i mitten stog ett gäng 96:or och brösta varann ;) På kvällen fick jag ett pris för min bravad i lagtävlingen =) Jag vann en plopp!!!!

Hälsningar dagen plopp Anders Nyberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0